zaterdag 26 januari 2013

Het bolhoedje heeft het opgegeven

De Mazda 121 die ik nog zo bejubeld heb is door zijn hoeven gezakt. Niet letterlijk natuurlijk en hij staat nog recht op zijn 4 banden, maar de versnellingsbak is kapot. Dat gaat teveel kosten voor ons bijna 20 jarige makkertje. In onze vriendenkring is iemand die zijn auto kwijt wil omdat hij toch een grotere auto wil.  De auto die hij aanbiedt is een  6 jaar oude  renault clio met weinig kilometers op de teller en keurig onderhouden. Ik denk dat we die gaan kopen. Het is voor beide partijen een goede deal. Autorijden is duur. Wij leggen elke maand 200 euro in de autopot (afschrijving+ onderhoud+verzekering+ belasting+ANWB+ benzine)  en dat is/was krap. 
Nu maar verder met de Clio
Maar toch jammer van het Mazdaatje
Hierbij een fotootje  { niet de onze} maar lijkt erop

 

1 opmerking:

  1. Aaah het einde van een goed autootje.
    Voor 200,- per maand red ik het ook niet met mijn Micraatje. Ik zet 150.- per maand opzij voor onderhoud en vervanging, maar daar komt de wegenbelasting, ANWB en de benzine nog bij. Aan benzine ben ik al tussen de 50,- en 100.- per maand kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen