zaterdag 26 april 2014

De markt

Gisteren moest ik nog even naar de opticien. Nu gelijk maar naar de markt. Mijn hele boodschappenkar vol met groente en fruit: Kilo asperges , kilo nieuwe aardappelen, kilo tomaten , 4 rode paprika's, 4 pepers, 4 bananen 2 sinaasappelen, 3 knoflook ,bakje aardbeien, 1 bloemkool en 2 bossen wortelen voor 12 euro. Vandaag heerlijk aan de asperges met ham,ei en botersaus. Van vorige week heb ik nog veel groene paprika's over. Toen had ik een megazak voor 2 euro. Ik heb nog wat runderstoofvlees. Zondag ga ik een grote pan goulash maken. Ik vind de kwaliteit van de groente en het fruit ook altijd goed op de markt. Van vorige week heb ik ook nog appels,peren en bananen over.Vorige week had ik voor 8 euro gekocht. Ook een boodschappenkar vol. Gaan jullie vaak naar de markt? En wat koop je dan? Hoe zijn jullie ervaringen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten