donderdag 24 januari 2013

Afgereageerd.....



Mijn bril was verbogen, dus maar eens naar de stad. De opticien wist hem gratis weer in model te brengen. De opticien is naast een erg mooie boekhandel. Opruiming, maar niet gratis! Nog dwarsig van mijn afrekenstrook van het ABP dacht ik, ik ga het gespaarde geld van december verbrassen.Boeken kopen lekker mezelf verwennen. Na 2 uur en 2 koppen koffie( wel gratis) kom  ik met een tas boeken naar buiten ter waarde van 4,4 procent van mijn ABPpensioen. Zo, dat moet ik de komende maanden missen. Heel tastbaar is het nu en ik ben nog steeds wat boos Maar nu had ik het bedrag nog over van december.
Het was een soort afreageren maar ik zit de komende week wel met een stapel leesvoer en mooie kunstboeken op de bank.

1 opmerking:

  1. Dat heb ik ook iedere keer als ik een tegenslag met geld heb,dan koop ik meer dan normaal.
    En dan is de schade vaak nog erger.
    Maar even dat gevoel hebben van ik hoef nergens aan te denken.
    Ik moet dat onder controle krijgen.
    Dus jouw verhaal is zo erkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen