vrijdag 14 juni 2013

De woekerpolis en "koersplandewegkwijt" deel 2

Gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!'
Zie blog van 14 maart.
Eindelijk na jaren en jaren een einde aan de procedure. Lof voor de mensen van de stichting.  De wolf in schaapskleren- Aegon- is flink in haar poten gebeten. Zien wanneer ik het geld binnen krijg.  Ik ga een kwart hiervan schenken aan oogzorg aan ontwikkelingslanden. http://www.eyecarefoundation.nl/ 
. Op de site van radar staat wat je nog kan doen als je niet bij "koersplan de wegkwijt" bent aangesloten  http://www.trosradar.nl/columns/archief/detail/article/hoog-tijd-voor-een-gezellig-ontwoekerdagje/

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jannie, ik heb je nu weer in mijn lijst met linken geplaatst. Hoe het kan dat de link verdwenen was weet ik niet. Zou blogger uit zichzelf opschonen, of heb ik per ongeluk iets fout gedaan? Hoe dan ook, je staat er weer. Goed initiatief die schenking aan oogzorg in ontwikkelingslanden. Een kennis van mij, die oogarts is, gaat regelmatig gratis (zonder honorarium) in Indonesiƫ een paar weken staaroperaties doen. Die kosten er omheen komen misschien wel uit de eyecarefoundation.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijkbaar kan ik nog niet op eigen benen. Toen ik niet in jouw lijstje stond had ik bijna geen bezoek.

      Verwijderen