woensdag 19 juni 2013

De woekerpolis en "koersplandewegkwijt" deel 3


David tegen Goliath

Vandaag kreeg ik de nieuwsbrief van koersplandewegkwijt.
Alles keurig geregeld. Aegon is ongeveer 40 miljoen kwijt aan 30.000 polishouders. De stichting is nu in wezen een eenmanszaak van Godfried Sippel. Geweldig wat hij gepresteerd heeft. Hij doet dit in zijn vrije tijd. Hij is ziekenhuislaborant. Een medestrijder en de vorige voorzitter Rene Boosten is vorig jaar overleden. Wel hadden zij goede mensen die hen hielpen. Die worden ook bedankt in de nieuwsbrief.
Geweldig wat mensen toch kunnen bereiken.
Ik krijg ongeveer 1200 euro. Hiervan gaat 300 naar staaroperaties in ontwikkelingslanden, 500 euro heb ik nodig voor een nieuwe bril/ glazen ivm de andere sterktes van de ogen na mijn staaroperaties. 200 gaat in onze eigen vakantiepot en dan nog voor elk van de zonen 100 euro voor hun vakantiepot. Wat je kan doen als je ook een woekerpolis had en niet bij deze stichting zat kan je lezen op mijn blog over koersplandewegkwijt deel 2 en 1




Geen opmerkingen:

Een reactie posten