zaterdag 21 september 2013

De woekerpolis en "koersplandewegkwijt" deel 4


Vandaag in Kassa aandacht voor de zaak van "koersplan de weg kwijt" tegen Aegon. Alles wordt nog eens uitgelegd en hoe de verrekening en uitbetaling zal plaatsvinden wordt ook uitgelegd .Godfried Sippel , de gewone man die de zaak samen met een vriend begon komt ook nog in beeld ( de man met het staartje)

De uitbetaling begint in december
Via de link kan je de uitzending zien: http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/consumenten 
Zelf heb ik me na een uitzending van 2011 van kassa aangemeld bij de stichting. Laat, maar nog niet te laat.omdat Aegon de zaak zo lang gerekt heeft zijn er nog vele duizenden zoals ik laat bij de stichting aangesloten. Het wordt nu veel duurder voor Aegon. De eerdere uitzendingen zijn ook nog via kassa te zien. Op de site van koersplandewegkwijt en de site van Kassa staat nog allerlei aanvullende informatie.

Wat je kan doen als je ook zo'n polis hebt en niet bij deze stichting bent aangesloten staat in deel 1 en 2.

Ik heb het nog eens nagerekend. Hoe je het uit moet rekenen staat op de site van Kassa. Ik krijg ongeveer 1700 euro. Dat is 500 meer als ik eerst dacht. Daarmee kan ik mijn belastingtegenvaller mooi opvangen. Alleen zal ik dat wel eerder moeten overmaken . De nieuwe brilleglazen en de zonnebril opsterkte zijn ook al betaald uit de buffer. Evenals de 350 euro eigen risico van de ziektekosten

Maar het mooiste vind ik nog dat David Goliath overwonnen heeft.

1 opmerking:

  1. Ik heb een jaar of twee gelden al compensatie gekregen omdat ik minderjarig was toen mijn ouders het voor mij afsloten n.a.v. een rechtszaak van ouders die het ook voor hun minderjarige kinderen hadden afgesloten. Ik kreeg bijna de hele inleg terug.

    BeantwoordenVerwijderen