donderdag 11 april 2013

In de wolken


Eigenlijk beter om te zeggen de wolken in mij.
Ze zitten op mijn ooglenzen
En dat geeft steeds meer last.
De geleerden waren er vandaag snel uit. Een behoorlijk ernstige vorm van ouderdomsstaar ( seniel cataract)  zie www.oogartsen.nl Ik ben nog maar net met aow en dan slaat direct de ouderdom toe...
Een operatie is zeer aan te bevelen in mijn geval
Ik vind het niet leuk, een voorjaar/zomerseizoen met beperkingen : 3 weken niet zwemmen, 3 weken niet kamperen of in de natuur struinen per oog
Maar goed, we gaan ervoor
Misschien kan ik dan wel weer zien als een adelaar

Financieel natuurlijk ook even wat minder, straks overal nieuwe glazen in nodig
Maar daarvoor heb ik wel genoeg vet op de botten gelukkig

En ik mag heel  blij zijn, vroeger zou ik blind geworden zijn en nu staat mij slechts 2 keer een kleine ingreep te wachten.

3 opmerkingen:

  1. Bah, wat vervelend, kan je zo snel mogelijk terecht, of mag je de heule zomer in de wachtkamer rondhangen?
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor het medeleven. Misschien in mei al voor het rechteroog, maar het kan ook een maand later worden. Het volgende oog dan 5 of 6 weken later, of nog later ivm de vakantie vd oogarts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daarna kan de sterkte van je ogen anders zijn, dus misschien moet je dan van bril/lenzen veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen